Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. BELANCOVÁ, Nikoleta. Analýza konkurencieschopnosti vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martina Pfundtnerová. Bratislava, 2013. 54 s.
    kniha

    kniha

  2. BELANCOVÁ, Nikoleta. Marketingová stratégia neziskovej organizácie : diplomová práca. Školiteľ: Dana Hrušovská. Bratislava, 2015. 70 s.
    kniha

    kniha

  3. HUDÁKOVÁ, Mária - VARMUS, Michal - ŠIŠOLÁK, Jaroslav. Riziká a príležitosti strategických pilierov koncepcie rozvoja športu na Slovensku. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia, manažment a marketing. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2023. ISSN 1337-2955, 2023, roč. 19, č. 2, s. 70-79.
    článok

    článok

  4. NASUKA, Moh - WIJAYA, Tony - HIDAYAT, Anas. The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239, 2021, vol. 187, no. 1-2, s. 189-196.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.