Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. PROCHÁZKA, Petr. Brexit jako šance pro EU založenou na jednotném trhu. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2016. ISSN 1212-4273, 2016, roč. 23, č. 8, s. 26-27.
    článok

    článok

  2. HUTMANOVÁ, Nikoleta. Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí. In Ekonomika, financie a manažment podniku XV. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4858-8, s. 68-77 online. VEGA 1/0123/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené483.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.