Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. LIPIANSKA, Júlia - RUBANINSKÁ, Kamila. Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 79-90. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok

  2. MADĚRA, František. K niektorým koncepčným otázkam chozrasčotu vo vzťahu k informačnému systému. In Aplikácia matematických modelov, metód a výpočtovej techniky pri riadení národného hospodárstva : 5. konferencia s medzinárodnou účasťou, 21.-24. apríla 1986. - Bratislava : Fakulta riadenia Vysokej školy ekonomickej v Bratislave, 1986, s. 193-194.
    článok

    článok

  3. SOTÁKOVÁ, Kamila. Product Innovations and Their Impact on Business Development. In Innovative Businesses and Start-ups in Current Business Environment. International Scientific Conference. Innovative Businesses and Start-ups in Current Business Environment : Abstracts Proceedings from International Scientific Conference. - Bratislava : Pan-European University, 2021. ISBN 978-80-89453-93-1, p. 31 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.