Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. 1976 ,no. 1-4. Ekonomické rozhľady. Bratislava : Vysoká škola ekonomická, 1976. 1 zv. 4x ročne [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. PAVLIKOVÁ, Marta - ZENDULKA, Lukáš. Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 83-97. VEGA 1/0066/18.
    článok

    článok

  3. PAVLIKOVÁ, Marta - ZENDULKA, Lukáš. Impact of Gobalization on Development of Trade and New Trends in Retail. In Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017. ISSN 2585-8785, 2017, vol. 10, no. 1, s. 49-60 online.
    článok

    článok

  4. GUBOVÁ, Klaudia et al. Importance of Stakeholder Groups in Pursuit of Sustainable Development of Manufacturing Companies. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISSN 2464-6733, 2017, vol. 7, no. 1, s. 154-157 online. VEGA 1/0305/15.
    článok

    článok

  5. ZENDULKA, Lukáš. Inovácie obchodných modelov v podnikoch výrobnej sféry na Slovensku v kontexte udržateľného rozvoja. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 55-58.
    článok

    článok

  6. HRNČIAR, Michal. Koľko pracovných miest v Slovenskej republike nebude ohrozených automatizáciou? In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 2453-9287, 2022, č. 1, s. 7-9 online.
    článok

    článok

  7. ČESELSKÁ, Katarína. Komunikačný mix vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2017. 58 s.
    kniha

    kniha

  8. FRUNIOVÁ, Simona. Marketingová komunikácia subjektov verejnej správy : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2017. 54 s.
    kniha

    kniha

  9. MEDVECKÁ, Martina. Marketingový mix v podniku služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2017. 49 s.
    kniha

    kniha

  10. ZENDULKA, Lukáš. Možnosti využitia holistického marketingu v podpore udržateľného rozvoja : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.