Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika - ČVIRIK, Marián - MARTÍNEZ, José Manuel Guaita. Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the Context of Its Dimensionality with an Emphasis on the Generational Context. - Registrovaný: Web of Science. In ESIC Market : Economics and Business Journal. - Madrid : Escuela Superior Gestion Comercial & Marketing. ISSN 0212-1867, 2024, vol. 55, no. 2, pp. 1-19. I-24-105-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. MIČUDOVÁ, Tatiana. Nevyčerpaná dovolenka v roku 2025. In Personálny a mzdový poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2025. ISSN 1335-1508, 2025, roč. 30, č. 9-10, s. 104-110.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené99.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. SCHMUTZLER, René. Trade Marketing, Category Management and Shopper Marketing : Organizational Trends in Consumer Goods Marketing and Sales. Hamburg : WHU Publishing, 2016. 231 s. ISBN 978-3-7323-8010-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. GLISMANN, Hans H. - HORN, Ernst-Jürgen - SCHRADER, Klaus. Wohlfahrtseffekte von Rüstungs- und Raumfahrtausgaben : Das Beispiel der Vereinigten Staaten. 1. Aufl. Tübingen : Mohr, 1993. 214 s. Kieler Studien, 258. ISBN 3-16-146188-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.