Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MURIN, Viliam. Marketing musí dávať zmysel aj v malom podniku. In Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I.. Vedecký Workshop. Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. : elektronický zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISBN 978-80-225-5001-7, s. 63-73.
    článok

    článok

  2. DUGAS, Jaroslav - ZAHUMENSKÝ, Peter. Využitie štatistických metód v podnikových informačných systémoch. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód. Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VII. (2016) : zborník príspevkov zo 7. medzinárodnej vedeckej konferencie : 25.-29.7.2016, Košice, Slovenská republika. - Košice : Katedra kvantitatívnych metód PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4258-6, s. 81-86 CD-ROM. VEGA 1/0562/14. 1/0562/14, VEGA, Vplyv využívania nástrojov Business Intelligence na výkonnosť podnikov.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.