Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023. Editors: Magdaléna Freňáková, Lenka Kuhnová ; reviewers: Adriana Csikósová, Monika Ostrowska. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. CD-ROM 295 s. [22,04 AH]. ISBN 978-80-225-5088-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. KORČOKOVÁ, Marína. Vnímanie udržateľných značiek spotrebiteľom. In Významné aspekty udržateľného rozvoja : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5002-4, s. 55-65. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.