Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. AI vs. Human Approach in the Field of School Location Optimization Strategy
    AI prístup vs. ľudský prístup v oblasti stratégie optimalizácie umiestnenia škôl
    Tomáš Fašiang, Pavel Gežík
    Fašiang Tomáš
    Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    MARKETING IDENTITY : HUMAN VS. ARTIFICIAL : Conference Proceedings from the International Scientific Conference. Pp. 121-130. - Trnava : University of Ss. Cyril and Methodiu in Trnava, 2024 ; Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing and Media Identity: Human vs. Artificial”. ISBN 978-80-572-0487-9. ISSN 2729-7527
    10.34135/mmidentity-2024-12
    APVV-22-0469
    rozpis článkov zo zborníkov
    angličtina
    Slovenská republika
    inteligencia umelá * technológie nové * vzdelávanie * segmentácia trhu * metódy optimalizačné * metódy matematické * školy základné * lokalizácia * stratégia marketingová
    článok

    článok

  2. GAVLÁK, Patrik. Rozhodovacie procesy v manažmente podniku : diplomová práca. Školiteľ: Ľuboslav Szabo. Bratislava, 2023. 63 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.