Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. TAHAL, Radek. Aktuální trendy v oblasti marketingového výzkumu. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622, 2009, roč. 19, č. 4, s. 8-9.
    článok

    článok

  2. BOBENIČ HINTOŠOVÁ, Aneta - CORONIČOVÁ HURAJOVÁ, Jana. Assessment of Global Business Literacy of Slovak Students. In Geopolitical Perspectives and Technological Challenges for Sustainable Growth in the 21st Century. Geopolitical Perspectives and Technological Challenges for Sustainable Growth in the 21st Century : Proceedings of the 6th International Conference on Economics and Social Sciences, June 15-16, 2023, Bucharest University of Economic Studies, Romania. - Warsaw : Sciendo, 2023. ISBN 978-83-67405-54-6. ISSN 2704-6524, pp. 104-111. KEGA 026EU-4/2021.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 159.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. Řešení : Bioplyn. In Osobní finance. - Brno : Computer Press, 2010. ISSN 1213-7405, 2010, č. 4, s. 34-35.
    článok

    článok

  4. 2023 ,Č. 74 (11-12). Tovar & Predaj. Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.