Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. ČUNDERLÍK, Dušan. Podnikateľské riziko. 1. vyd. Bratislava : Ekonóm, 1996. 216 s. ISBN 80-225-0740-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  2. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 478.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.