Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Erik. Sociálne médiá v marketingu vybranej značky. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 35-44.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené485.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. 1992 ,sz. 1-6. Statisztikai szemle : A központi statisztikai hivatal folyóirata. Budapest : Központi Statisztikai Hivatal, 1992. 2 zv. mesačník. ISSN 0039-0690 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.