Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - VAŠKOVÁ, Linda. Informačné systémy marketingu : IKT v integrovanom marketingu. Recenzenti: Štefan Žák, Peter Murár. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 295 s. [19,19 AH]. ISBN 978-80-225-4514-3. [Počet ex. : 15, z toho voľných 11, prezenčne 3]
  2. KOTLER, Philip et al. Marketing-Management : Konzepte - Instrumente - Unternehmensfallstudien. 16. aktualisierte Auflage. München : Pearson, 2023. 666 s. ISBN 978-3-86894-443-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. MAJTÁN, Štefan et al. Odbytová stratégia. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 289 s. ISBN 978-80-225-2252-6. [Počet ex. : 20, z toho voľných 18, prezenčne 2]
  4. KOŠŤÁL, Daniel. Rastie záujem o dressingy. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2002. ISSN 1335-2008, august 2002, roč. 7, č. 8, s. 48-53.
    článok

    článok

  5. ČIČKOVÁ, Zuzana - KARAS, Martin - CHUGURYAN, Simona. Využitie bimaticových hier v medzinárodných vzťahoch. In International Scientific Conference COMPETITION. International Scientific Conference COMPETITION : Proceedings of the 15h International Scientific Conference, 18th - 19th May 2023, Jihlava, Czech Republic. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2023. ISBN 978-80-88064-71-8. ISSN 2788-0605 (online; pdf), pp. 26-35. VEGA 1/0115/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 506.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.