Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1.  

    2024 ,č. 5. Instore : [Slovakia]. Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF9.6 MBverejne dostupné
    Instore

    časopis

  2. STAROVESKÝ, Přemysl. Marketing a recese rok poté. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594, Září 2010, roč. 6, č. 9, s. 42-44.
    článok

    článok

  3. MÁCSADI, Štefan. Marketingová komunikácia vybranej maloobchodnej spoločnosti a možnosti jej skvalitnenia : diplomová práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2023. 141 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha126.9 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce19 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  4. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. The Use of Neuroscience in Human Resource Management. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 65-73. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  5. MEGYESIOVÁ, Silvia - ZÁVADSKÝ, Cyril. Výdavky na zdravotníctvo v krajinách OECD. In Veda a výskum v univerzitnej praxi. Medzinárodný vedecký workshop. Veda a výskum v univerzitnej praxi : zborník z medzinárodného vedeckého workshopu konaného v dňoch 5.9.2017 - 7.9.2017 v Levočskej doline. - Košice : Human Retail Akadémia, 2017. ISBN 978-80-972757-0-9, s. 37-41 CD-ROM. VEGA 1/0376/17.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené405.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.