Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. LAJČÁK, Miroslav. Focusing on People : Reflections of the 72nd Unga Session. Bratislava : GLOBSEC, 2018. 189 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. VARIAN, Hal R. Intermediate Microeconomics with Calculus. 1st Edition. New York : W. W. Norton & Company, 2020. 762 s. ISBN 978-0-393-68993-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  3. KOUŘILOVÁ, Barbora. Možnosti využitia technológie data mining na zlepšenie podnikových procesov : diplomová práca. Školiteľ: Anna Hamranová. Bratislava, 2024. 64 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce984.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 66-73. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené492.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.