Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. TOMAŠOVIČ, Matej. Metódy marketingového výskumu v R : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Lukáčik. Bratislava, 2024. 54 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha189.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. ZIMKOVÁ, Emília - TAŠKOVÁ, Jana. Vplyv Basel III na úverovú kapacitu bánk pôsobiacich na Slovensku. In Finančný manažment. - Bratislava : Iura Edition, 2012. ISSN 1338-7065, 2012, č.10, s. 5-11.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.