Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1.  

    2024 ,č. 5. Instore : [Slovakia]. Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF9.6 MBverejne dostupné
    Instore

    časopis

  2. STAROVESKÝ, Přemysl. Marketing a recese rok poté. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594, Září 2010, roč. 6, č. 9, s. 42-44.
    článok

    článok

  3. MÁCSADI, Štefan. Marketingová komunikácia vybranej maloobchodnej spoločnosti a možnosti jej skvalitnenia : diplomová práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2023. 141 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha126.9 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce19 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  4. MEGYESIOVÁ, Silvia - ZÁVADSKÝ, Cyril. Výdavky na zdravotníctvo v krajinách OECD. In Veda a výskum v univerzitnej praxi. Medzinárodný vedecký workshop. Veda a výskum v univerzitnej praxi : zborník z medzinárodného vedeckého workshopu konaného v dňoch 5.9.2017 - 7.9.2017 v Levočskej doline. - Košice : Human Retail Akadémia, 2017. ISBN 978-80-972757-0-9, s. 37-41 CD-ROM. VEGA 1/0376/17.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené405.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.