Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KUCHTA, Martin. Extent of Data Utilization within Digital Marketing Processes. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 1, s. 35-43 online. VEGA 1/0657/19.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF250.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. ŠAUER, Martin et al. High-Speed Rail in Tourism: Demand Segments and Factors of Their Potential Transition to Alternative Modes of Transport. In Ekonomický časopis : [recenzovaný časopis]. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2024. ISSN 0013-3035, 2024, roč. 72, č. 1-2, s. 27-49.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.