Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. STANKOVÁ, Monika - HASPROVÁ, Mária - KUCHTA, Martin. Možnosti cenotvorby a kooperácie značky a obsahového tvorcu z UGC perspektívy. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 135-143. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené216.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. BEDNÁROVÁ, Helena. Účtovné a daňové aspekty internetového obchodu : diplomová práca. Školiteľ: Ján Solík. Bratislava, 2014. 63 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha251.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce411.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.