Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. BURZOVÁ, Simona. Consumer Ethnocentrism in Terms of Influencer Marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 17-25. VEGA 1/0505/22, I-24-105-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené217.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. GEUSSOVÁ, Milena. Krize mají tendenci "chodit spolu". In Pro-energy magazín : energetické trhy, trendy a perspektivy. - Praha : ENERGY-HUB, s.r.o., 2023. ISSN 1802-4599, 2023, roč. 17, č. 2, s. 6-8.
    článok

    článok

  3. TRIZULIAK, Tibor. Nekalá súťaž - klamlivá reklama. In Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2024. ISSN 1337-060X, 2024, roč. 19, č. 2, s. 52-56.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.