Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Aplikovaný marketing. Milan Oreský a kolektív, editor: Milan Oreský. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 351 s. [23,78 AH]. VEGA 1/0178/14, KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-8168-382-4. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
  2.  

    2024 ,Č. December. Forbes : Slovensko. Nitra : Barecz & Conrad Media, 2024. ISSN 1338-2527 [Počet ex. : 7, z toho voľných 0, prezenčne 7]
    časopis

    časopis

  3. DRAŽANOVÁ, Marianna. Stratégie cieľového rozšírenia služieb. In Finančný manažment. - Bratislava : Iura Edition, 2012. ISSN 1338-7065, 2012, č.10, s. 41-47.
    článok

    článok

  4. PETROVIČ, Matúš. Úloha zlata vo svetovom hospodárstve : diplomová práca. Školiteľ: Ľudmila Lipková. Bratislava, 2015. 79 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.