Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. ANDACKÝ, Jozef. Hodinky Made in Slovakia majú Biatec v názve aj vo vnútri. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 23. februára 2017, roč. 27, č. 8, s. 32-33.
    článok

    článok

  2. BECOVÁ, Veronika. Marketingový mix vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2014. 56 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce822.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. DINCA, Violeta Mihaela - TROCINESCU, Beatrice - STAMULE, Simone. Opportunities and Challenges for Managers within the East-European Agriculture Sector: Case study on Romania. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609, 2024, roč. 27, č. 4, s. 121-134.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF862.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. HAŠKOVÁ, Magdaléna. Postavenie náboženstva v medzinárodných vzťahoch. In Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky = actual issues in world economics and politics. - Bratislava : Ekonóm, 2006. ISSN 1337-0715, 2006, roč. 1, č. 1, s. 93-106.
    článok

    článok

  5. BEDNÁROVÁ, Michaela - BONSÓN, Enrique - PEREA, David. The Use of Blockchain in European-Listed Companies: a Content Analysis of Corporate Reports. In „AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“. Medzinárodná vedecká konferencia. „AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ : zborník abstraktov z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 24. – 25. november 2022, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-974443-0-3, s. 4.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.