Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Marketing and Smart Technologies. International Conference. Marketing and Smart Technologies : Proceedings of ICMarkTech 2023 : Volume 2. 1st Edition. Singapore : Springer, 2025. 861 s. ISBN 978-981-97-3697-3.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené27.9 MBdostupné po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. HOVANOVÁ, Magdaléna - ŠEĎO, Tomáš. The Digital Age – Digital Radicalisation? A Model of the Relationship Between Online Content and Online Radicalisation. In Sociální práce : recenzovaný odborný časopis. - Brno ; Ostrava : Asociace vzdělavatelů v sociální práci : Evropský výzkumný institut sociální práce OU, 2025. ISSN 1213-6204, 2025, roč. 25, č. 1, s. 35-53.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené834.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.