Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KUCHAROVÁ, Jana et al. Developing Listening Comprehension through Podcasts in Foreign Language Learning. - Registrovaný: Scopus. In Philologist – Journal of Language, Literary and Cultural Studies. - Banja Luka : Faculty of Philology Banja Luka. ISSN 1986-5864, 2024, vol. 15, no. 30, pp. 163-183.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF539.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. FARLOW, Andrew. Kolaps a jeho dôsledky : príčiny a dôsledky globálnej finančnej krízy. Preklad: Mário Polónyi. Bratislava : Vydavateľstvo Spolku slovenských spisovateľov, 2014. 488 s. Pohľady za horizont, zv. 14. ISBN 978-80-8061-811-7. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 2]
  3. TÓTH, Miroslav - TÓTHOVÁ, Alena. Procesný prístup ku kalkuláciám - faktor úspešnosti podniku. - Registrovaný: Web of Science. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5, s. 473-479. VEGA 1/0686/08, VEGA 1/0372/08. 1/0372/08, VEGA, Riadenie a prezentácia finančných procesov podnikov a holdingových zoskupení v trhovej konkurencii krajín EÚ.
    článok

    článok

  4. KOLÁŘ, Vojtěch. Řízení skladu se přesouvá do oblak. In Logistika. - Praha : Economia, 2017. ISSN 1211-0957, 2017, roč. 23, č. 3, s. 50-52.
    článok

    článok

  5. 2023 ,no. 652 (May). The Economic Journal : A Journal of the Royal Economic Society. London : Royal Economic Society, 2023. ISSN 0013-0133 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    The Economic Journal

    časopis

  6. CHOMOVÁ, Katarína. Udržateľnosť : ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny. Recenzenti: Ľubica Knošková, Barbora Čapková. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2024. [317 s.] [20 AH]. ISBN 978-80-8090-900-0.
  7. RAKHIMZHANOVA, Lyazzat et al. Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary School Children with Special Educational Needs. - Registrovaný: Scopus. In European Journal of Educational Research. - Enschede : Eurasian Society of Educational Research. ISSN 2165-8714, 2025, vol. 14, no. 1, pp. 55-71.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.