Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1.  

    2025 ,Č. 16-17 (28. 4. 2025). Euro : týdeník. Praha : New Look Media, 2025. ISSN 1212-3129 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené8.6 MBdostupné po prihlásení
    Euro

    časopis

  2. PELLER, František - ŠKROVÁNKOVÁ, Petra. General Theory of Measurement in Marketing Research. In SM 2006 : zbornik apstrakata. - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica, 2006. ISBN 86-7233-124-9, s. 8.
    článok

    článok

  3. DOMONKOS, Tomáš - RADVANSKÝ, Marek. Regional modeling at the Slovak academy of sciences. In Quantitative methods in economics. The international conference. Quantitative methods in economics : multiple criteria decision making XV : proceedings of the international conference : 6th-8th October 2010, Smolenice, Slovakia. - Bratislava ; Bratislava : IURA EDITION, 2010. ISBN 978-80-8078-364-8, s. 15-22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF441.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.