Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Building Trust in the Generative Artificial Intelligence Era : Technology Challenges and Innovations. 1st Edition. New York : Routledge/Taylor & Francis Group, 2025. [306 s.]. ISBN 978-1-032-95799-9.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Podklady do CREPČ2.6 MBdostupné po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. BURGDORFF PORSBORG JENSEN, Karina - VALBAK-ANDERSEN, Camilla - FUNCK KRISTENSEN, Lars. Co-Creating Sales Management Cur-Ricula with Practitioners – Insights on Competencies for Future Sales Managers. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944, 2025, roč. 20, č. 1, s. 2-7.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené98.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.