Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. HINDRIKS, Jean - MYLES, Gareth D. Intermediate public economics. 2nd ed. Cambridge : The MIT Press, 2013. 980 s. ISBN 978-0-262-01869-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
    kniha

    kniha

  2. HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2023. 193 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce4.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. LORKO, Matej - MIKLÁNEK, Tomáš - SERVÁTKA, Maroš. Why Do Some Nudges Work and Others Not? - Registrovaný: Scopus. In Journal of Economic Behavior & Organization. - Amsterdam : Elsevier Science Publishers B.V. ISSN 1879-1751, 2025, vol. 235, pp. 1-13. GAČR 23–07136S, VEGA 1/0167/21, EKEUBA-VEGA1/0167/21–2/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.