Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0258263
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20190917121432.5
    017
    70
    $a 10.5817/CZ.MUNI.P210-9268-2019-39 $2 DOI
    100
      
    $a 20190917d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Ako často a ako dlho nakupujú spotrebitelia v nákupných centrách v Bratislave? Prístup koncentrických zón $d How Often and How Long do Consumers Shop in Shopping Malls in Bratislava? Concentric Zones Approach $f František Križan, Petra Hencelová, Kristína Bilková
    330
      
    $a Spotrebiteľské správanie ovplyvňované špecifickými zmenami v v maloobchodnom sektore a v maloobchodných sieťach. Nakupovanie ako základný aspekt spotrebiteľského správania ovplyvnené rôznorodými psychologickými procesmi. Zhodnotenie nákupných preferencií spotrebiteľov v kontexte vzdialenosti ich bydliska od nákupných centier na území mesta Bratislava. Frekvencia nákupu podľa podielu spotrebiteľov v koncentrických zónach od najbližšieho nákupného centra v Bratislave v roku 2011. Čas nákupu za týždeň podľa podielu spotrebiteľov v koncentrických zónach od najbližšieho nákupného centra v Bratislave v roku 2011.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0256727 $1 010 $a 978-80-210-9268-6 $1 200 1 $a Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách 2019 (MUNI ECON 2019) $b elektronický zdroj $e sborník příspěvků z XXII. mezinárodního kolokvia, 12.–14. června 2019, (Velké Bílovice , Česko) $d 22nd International Colloquium on Regional Sciences: Conference Proceedings, june 12–14, 2019, (Velké Bílovice, Czech Republic) $g editoři: Viktorie Klímová, Vladimír Žítek $g recenzent: Elena Žárska $v S. 314-322 $1 210 $a Brno $c Masarykova univerzita $d 2019 $1 215 $a online 795 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0026671 $a Klímová $b Viktorie $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0026672 $a Žítek $b Vladimír $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0019989 $a Žárska $b Elena $4 675 $1 710 12 $a Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách 2019 (MUNI ECON 2019) $d 22. $e Velké Bílovice , Česko $f 12.–14.6.2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001534 $a čas
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002948 $a systémy informačné geografické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0017460 $a Križan $b František $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0076058 $a Hencelová $b Petra $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0052514 $a Bilková $b Kristína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190917 $g AACR2
  2. SYS0298726
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240520132918.2
    035
      
    $a 1127218 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240123d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a Importance of Internationalization of Small and Medium-Sized Enterprises and Family Businesses in the Development of Tourism in Slovakia $f Elena Kašťáková, Malgorzata Agnieszka Jarossová
    301
      
    $a VEGA 1/0398/22
    330
      
    $a V súčasnosti je téma dôležitosti internacionalizácie malých a stredných podnikov (MSP) a rodinných firiem čoraz silnejšia a okamžite sa stáva aktuálnejšou aj vo využívaní cestovného ruchu. Široko sa o ňom diskutuje nielen na štátnej úrovni, ale aj na medzinárodných fórach. Cieľom tohto príspevku je na príklade Slovenska preskúmať význam internacionalizácie MSP a vzniku rodinných podnikov (aj so zameraním na ženy v podnikaní) pre rozvoj cestovného ruchu. MSP v SR v oblasti cestovného ruchu čelia mnohým výzvam v oblasti internacionalizácie a podpory exportu, či už vo financovaní, vzdelávaní, spolupráci s akademickými inštitúciami. Je potrebné zamerať sa na podporu v oblasti vzdelávania MSP, rodinného podnikania a žien v podnikaní, vytvorenie jednotnej databázy slovenských exportérov pre cestovný ruch, podporiť vznik špecializovaných združení zahraničného obchodu MSP v oblasti cestovný ruch, financovanie exportných aktivít MSP v cestovnom ruchu a vytváranie špecializovaných združení zahraničného obchodu MSP so zameraním na cestovný ruch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298699 $1 010 $a 978-83-67400-60-2 $1 200 1 $a Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii $f recenzja naukowa: Beata Meyer $v S. 154-164 $1 210 $a Wroclaw $c Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroclawiu $d 2023 $1 215 $a [436 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0090439 $a Meyer $b Beata $4 340
    541
    1-
    $a Význam internacionalizácie malých a stredných podnikov a rodinných firiem pre rozvoj cestovného ruchu na Sovensku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004301 $a podnik rodinný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0004119 $a Kašťáková $b Elena $p EUBOBFKMO $4 070 $9 50 $f 1974- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0053834 $a Jarossová $b Malgorzata Agnieszka $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1978- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240123 $g AACR2
    830
      
    $a mm-zmena typu dokumentu na príspevok na základe rozhodnutia CVTI zo dňa 7.5.2024
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYSc037249
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221215120631.1
    100
      
    $a 19950209d 1990u 0sloy03 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Sbírka příkladů a případových studií z účetnictví kapitalistickeho podniku $f Bohuslav Fireš, Marie Míková, Jan Doležal
    205
      
    $a 2. přeprac. vyd.
    210
      
    $a Praha $c Státní pedagogické nakladatelství $d 1990
    215
      
    $a 131 s.
    675
      
    $a 657 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000322 $x Účtovníctvo
    700
    -1
    $a Fireš $b Bohuslav $3 eu_un_auth*p0035565 $4 070
    701
    -1
    $a Míková $b Marie $3 eu_un_auth*p0024610 $4 070
    701
    -1
    $a Doležal $b Jan $3 eu_un_auth*p0036720 $4 070
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0010842 $a Vysoká škola ekonomická v Praze $b Fakulta řízení $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980307 $g AACR2
  4. SYS0288299
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074423.3
    035
      
    $a 518368 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221017d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv faktorov vplývajúcich na nákupné správanie zákazníkov na zľavových portáloch $f Juliána Bednárová, Kamila Sotáková
    330
      
    $a Zľavové portály ako prostriedky, ktoré vznikli v dôsledku digitalizácie a novej ekonomiky. Identifikácia vybraných faktory pomocou korelačnej analýzy vplývajúce na nákupné správanie a rozhodnutie zákazníka uprednostniť nákup produktu prostredníctvom zľavového portálu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288234 $1 010 $a 978-80-225-4976-9 $1 200 1 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XIX. (2022) $e recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 19. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.-10.06.2022, (Košice, Slovensko) $f editor: Miriam Mitrová $g recenzenti: Vincent Jakub, Emil Spišák $v S. 22-32 online $1 210 $a Košice $c KKM PHF $d 2022 $1 215 $a CD-ROM 101 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054101 $a Mitrová $b Miriam $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049455 $a Spišák $b Emil $4 675 $1 710 12 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XIX. (2022) $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 19. $e Košice, Slovensko $f 08.-10.06.2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001952 $a ekonomika nová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0086566 $a Bednárová $b Juliána $p EUBPHFKKM $4 070 $9 50 $f 1996- $q I $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069677 $a Sotáková $b Kamila $p EUBPHFKEK $4 070 $9 50 $f 1996- $q I $T Katedra ekonómie PHF - zrušené
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221017 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5.  

    SYSh0005461
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20040908145838.2
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a rodina
    675
      
    $a 314 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000040 $x Demografia
    675
      
    $a 316.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000042 $x Spoločnosť. Sociálna štruktúra
    675
      
    $a 36 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000225 $x Zabezpečenie duchovných a hmotných životných potrieb
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.