Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. HUSÁR, Jaroslav - KLUČÁROVÁ, Mária - MASÁR, Zdenko. Kvantitatívne metódy a informatika : učebnica 5. Žilina : Poradca podnikateľa, s.r.o., 2001. 139 s. ISBN 80-88931-12-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. MCDONALD, Malcolm - WILSON, Hugh - CHAFFEY, Dave. Marketing Plans : Profitable Strategies in the Digital Age. 9th Edition. Hoboken : Wiley, 2024. 639 s. Dostupné na : <https://ebookcentral.proquest.com/lib/euba-ebooks/detail.action?docID=31227193> ISBN 9781394187317.
  3. HÁJEK, Tomáš. Zhodnocení DM oblasti. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594, Únor 2011, roč. 7, č. 2.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.