Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MADLENGA, Peter. Kríza podniku, jej príčiny a spôsoby riešenia krízy ako objekt záujmu podnikovej diagnostiky : diplomová práca. Školiteľ: Anna Neumannová. Bratislava, 2011. 78 s.
    kniha

    kniha

  2. MADLENGA, Peter. Príčiny vzniku krízy, možnosti ich identifikácie a spôsoby riešenia krízy : bakalárska práca. Škol. Ján Krajčovič. Bratislava, 2009. 49 s.
    kniha

    kniha

  3. VŠETEČKOVÁ, Vlaďka. Reklamní léčba šokem. In Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756, 27.3.2000, č. 13, s. 34-35.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.