Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. ŽÁK, Štefan et al. Analýza uplatňovania sekundárneho výskumu trhu v podmienkach Slovenskej republiky : vedecká štúdia, výstup riešenia výskumnej úlohy č. 2316055/04. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 120 s. 2316055/04 Analýza uplatňovania sekundárneho výskumu trhu v podmienkach Slovenskej republiky. ISBN 80-225-1942-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. HAPÁK, Pavel. Rast reklamného trhu sa spomalil. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016, február 2003, roč. 10, č. 2, s. 22-23.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.