Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1.  

    1989 ,no.7-12. EKO : Ekonomika i organizacija promyšlennogo proizvodstva. Obščestvenno-političeskij i naučno-teoretičeskij žurnal. Novosibirsk : Nauka, 1989. 2 zv. mesačník [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. JANČÍKOVÁ, Eva. Európska únia a Slovenská republika v boji proti hybridným hrozbám. In Politologické fórum. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2023. ISSN 1338-6859, 2023, roč. 12, č. 2, s. 45-54. ITMS2014+:314011CDW7.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené247.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. GARDIAN, Anton. Informačný logistický systém : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Stern. Bratislava, 2012. 77 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. MORITA, Hodaka - SERVÁTKA, Maroš. Investment in Outside Options as Opportunistic Behavior: An Experimental Investigation. - Registrovaný: Scopus. In Southern Economic Journal. - Hoboken : John Wiley & Sons. ISSN 2325-8012, 2018, vol. 85, no. 2, pp. 457-484.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené20 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. SINGER, S. Fred. Klíma, alarmisti a realisti. In Zahraničná politika : listy SFPA. - Bratislava : Výskumné centrum SFPA, 2010. ISSN 1336-7218, 2010, roč. 14, č. 1, s. 28-30.
    článok

    článok

  6. BERAN, Václav - DLASK, Petr. Long-term infrastructure investment: a new approach to the economics of location. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2016. ISSN 1212-3609, 2016, roč. 19, č. 3, s. 40-56.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.4 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. 2023 ,č. 2. Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. Žilina : Poradca, 2023. ISSN 1337-060X [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
    Práce a Mzdy

    časopis

  8. ŽIAK, Filip. Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 110-119. VEGA 1/0392/2023.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené806.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.