Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SOLOVICOVÁ, Martina. Budovanie pozície značky na trhu - branding : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2013. 90 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha825.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. 1997 ,č. 1-6. Sociológia. Bratislava : Slovak Academic Press, 1997. 1 zv. obmesačník. ISSN 0049-1225 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  3. 2022 ,č. 4. Sociológia : časopis pre otázky sociológie. Bratislava : Sociologický ústav SAV, 2022. ISSN 0049-1225 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Sociológia

    časopis

  4. 2023 ,č. 6. Sociológia : časopis pre otázky sociológie. Bratislava : Sociologický ústav SAV, 2023. ISSN 0049-1225 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Sociológia

    časopis

  5. 2024 ,č. 2. Sociológia : časopis pre otázky sociológie. Bratislava : Sociologický ústav SAV, 2024. ISSN 0049-1225 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Sociológia

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.