Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. 2022 ,no. 1 (January/February 2022). Intereconomics : Review of European Economic Policy. Springer-Verlag ; Heidelberg, 2022. ISSN 0020-5346 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. 2022 ,no. 2 (March/April 2022). Intereconomics : Review of European Economic Policy. Springer-Verlag ; Heidelberg, 2022. ISSN 0020-5346 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  3. 2022 ,no. 3 (May/June 2022). Intereconomics : Review of European Economic Policy. Springer-Verlag ; Heidelberg, 2022. ISSN 0020-5346 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  4. 2022 ,no. 4 (July/August 2022). Intereconomics : Review of European Economic Policy. Springer-Verlag ; Heidelberg, 2022. ISSN 0020-5346 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  5. 2022 ,no. 5 (September/October 2022). Intereconomics : Review of European Economic Policy. Springer-Verlag ; Heidelberg, 2022. ISSN 0020-5346 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  6. 2022 ,no. 6 (November/December 2022). Intereconomics : Review of European Economic Policy. Springer-Verlag ; Heidelberg, 2022. ISSN 0020-5346 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  7. NEKOVÁŘ, Milan. Koření marketingu - inovace, diplomacie a průzkum trhu. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315, 2004, č. 5, s. 92-93.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.