Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SALIBA, Slimen - WRENN, Bruce. Marketing management : analysis, planning, implementation, and control [by] Philip Kotler : instructor's manual : instructors' manual 7th edition. 1. ed. Englewood Cliffs : Prentice-Hall, 1991. 239 s. ISBN 0-13-552514-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  2. CHOCHOLATÁ, Michaela. Modelovanie volatility finančných časových radov pomocou modelov triedy ARCH : habilitačná prednáška : študijný odbor: 3.3.25 Ekonometria a operačný výskum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 56 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-3863-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.