Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MASCULL, Bill. Market Leader : Upper Intermediate : Business English Teacher's Resource Book : [B2-C1]. 3rd Edition. Harlow : PEARSON/ FT Publishing, 2011, dotlač 2014, dotlač 2017. 215 s. Always Learning. ISBN 978-1-4082-6803-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. FOGAŠOVÁ, Veronika. Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 48-68.
    článok

    článok

  3. PLEVOVÁ, Katarína. Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 57-67 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.