Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. ČAPO, Martin. Podprahová reklama - mýtus minulosti? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, December 1998, č. 12, s. 36-37.
    článok

    článok

  2. MORAVEC, Václav et al. The Robotic Reporter in The Czech News Agency: Automated Journalism and Augmentation in the Newsroom. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X, 2020, vol. 11, no. 1, pp. 36-53.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.