Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0291130
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075226.9
    100
      
    $a 20230216a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Prístupy k hodnoteniu výnimočnosti podniku $d Approaches to Assessing the Excellence of the Company $f Lukáš Vartiak, Thorsten Eidenmüller, Lukáš Kopáč
    330
      
    $a Identifikácia východísk metodiky, slúžiacej na hodnotenie stavu výnimočnosti podniku vo vzťahu k spoločenskej zodpovednosti podniku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291072 $1 011 $a 1805-0603 $1 200 1 $a Trendy v podnikání $b elektronický zdroj $e vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni $d Business Trends $z eng $v Č. 1 (2022), s. 54-59 $1 210 $a Plzeň $c Vydavatelství ZČU v Plzni $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007583 $a zodpovednosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045299 $a zodpovednosť podniku spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006845 $a úspech pracovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007205 $a výsledok hospodársky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0061572 $a Vartiak $b Lukáš $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0056985 $a Eidenmüller $b Thorsten $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0087260 $a Kopáč $b Lukáš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230216 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSh0004211
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20190218124820.9
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a plán marketingový
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    675
      
    $a 65.012.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000297 $x Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Šíbl Drahoš a kol. Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník, Bratislava: Sprint, 2002, s. 475 $b Doklad vymedzujúci na obdobie jedného roku (alebo viacerých rokov) ciele, stratégie a taktiky na udržanie a posilnenie trhovej pozície.
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.