Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0299582
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502084011.6
    014
      
    $a 2-s2.0-85188802393 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 001179511200086 $2 WOS
    017
    70
    $a 10.18421/TEM131-11 $2 DOI
    035
      
    $a 1151092 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240313a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a RS
    200
    1-
    $a Design of the New Production Line in the Automotive Company $f Naqibullah Daneshjo, Dušan Sabadka, Peter Malega, Lukáš Piatra
    301
      
    $a KEGA 030EU-4/2022
    301
      
    $a VEGA 1/0064/23
    301
      
    $a KEGA 019TUKE-4/2022
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Cieľom príspevku bolo navrhnúť poloautomatickú linku na kompletizáciu a testovanie zámkov sedadiel pod názvom D3P2. Výsledkom riešenia je vytvorenie robotizovaného pracoviska, ktoré zabezpečí vyššiu výrobnú kapacitu a s tým súvisiace balenie hotových výrobkov. Na montážnej linke bola vykonaná analýza vyváženia linky pomocou grafu Yamazumi, aby sa eliminovali zbytočné činnosti procesu montáže, doba cyklu a doba taktu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0245588 $1 011 $a 2217-8309 $a 2217-8333 $1 200 1 $a Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics $e Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science $v Vol. 13, no. 1 (2024), pp. 112-122 $1 210 $a Novi Pazar $c UIKTEN
    541
    1-
    $a Dizajn novej výrobnej linky v automobilovej spoločnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007110 $a výroba automatizovaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005457 $a roboty
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $p EUBOBFKMA $4 070 $9 30 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061599 $a Sabadka $b Dušan $4 070 $9 30
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0026917 $a Malega $b Peter $4 070 $9 30
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0067511 $a Piatra $b Lukáš $p EUBOBFKMA $4 070 $9 10 $f 1996- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240313 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSh0002404
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20180730092557.0
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a hypermarkety
    675
      
    $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod
    675
      
    $a 339.17 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000187 $x Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Šíbl Drahoš a kol. Veľká ekonomická encyklopédia: výkladový slovník. Bratislava: SPRINT, 2002, s. 330 $b Samoobslužné maloobchodné jednotky, ktoré na jednej ploche ponúkajú spotrebiteľovi potravinársky aj nepotravinársky tovar, a to nielen dennej, ale aj občasnej a dlhodobej spotreby. Na rozdiel od supermarketu, nepotravinársky tovar prevažuje na potravinami, pokiaľ ide o šírku sortimentu a rozsah predajnej plochy.
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.