Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. NAVRÁTILOVÁ, Ludmila. Can we advertise by the same way internationally? Cultural insight to France, the United Kingdom and the United States of America. In Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. - Praha : Newton College, 2015. ISSN 1801-7118, 2015, roč. 11, č. 2, s. 166-175.
    článok

    článok

  2. Inovácie v podnikateľskom prostredí II 2016 : zborník vedeckých statí. Zborník zostavili: Alena Donovalová ; recenzenti: Martina Leščáková, Jana Gondárová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. CD-ROM [92 s., 4,5 AH]. ISBN 978-80-225-4299-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3.  

    2022 ,Č. 63 (1-2). TaPmag : tovar & predaj. Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  4. 2010 ,Nr. 11-20. Wirtschaftswoche. Düsseldorf : Verlagsgruppe Handelsblatt, 2010. 52x ročne. ISSN 0042-8582 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  5. 2015 ,no. 7-12. World Development : The Multi-Disciplinary International Journal Devoted to the Study and Promotion of World Development. Amsterdam : Elsevier, 2015. 12x ročne. ISSN 0305-750X [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.