Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0206289
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230912114545.5
    100
      
    $a 20150827a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ako si vybrať CRM systém? $f Jana Kvasnicová
    330
      
    $a CRM (Customer Relationship Management), pomáha vytvárať a posilňovať vzťahy so zákazníkmi. Význam CRM v jednotlivých fázach životného cyklu zákazníka. Na čo si dávať pozor pri hľadaní vhodného CRM systému.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262875 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 7, č. 8 (2015), s. 82-83 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2015
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    675
      
    $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0029599 $a Kvasnicová $b Jana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150827 $g AACR2
  2. SYS0069205
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20171027090229.9
    100
      
    $a 20171027asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Benko $b Rastislav
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171027
  3. SYS0214685
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231113083843.4
    100
      
    $a 20160404a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Čo v PR letí a čo sa už nenosí $f Štefánia Kačalková
    330
      
    $a Budovanie a udržiavanie vzťahov s verejnosťou. Čo je vlastne PR. Nové médiá a sociálne siete ako výzva pre public relations. Budovanie dôvery.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277107 $1 011 $a 1335-4620 $1 200 1 $a Profit $v Roč. 24, č. 6 (16. marca 2016), s. 27-29 $1 210 $a Bratislava $c PETIT PRESS $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    675
      
    $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058804 $a Kačalková $b Štefánia $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160404 $g AACR2
  4. SYS0293597
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20240219145524.7
    035
      
    $a 615e6ac9-ebe5-4d5b-98f7-e55b415d6e99
    100
      
    $a 20230611d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kvantifikácia hodnoty vybraného podniku služieb cestovného ruchu pri zohľadnení protipandemických opatrení Vlády SR $e diplomová práca $f Stanislava Toporcerová $g školiteľ: Jakub Kintler
    210
      
    $a Bratislava $d 2023
    215
      
    $a 89 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0081232 $a Toporcerová $b Stanislava $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0013046 $a Kintler $b Jakub $f 1979- $p EUBFPMKPO $4 727 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001208 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra podnikovohospodárska $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230611 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0199800
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220726120957.5
    100
      
    $a 20150409a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Mediálna produkcia v kontexte vzťahov s médiami $f Eva Chudinová
    330
      
    $a Media relations predstavujú jadro public relations. PR špecialisti môžu dosahovať svoje ciele najmä prostredníctvom dobrých vzťahov s médiami. V súčasnosti sa novinári nezaobídu bez informácií z oblasti public relations. V kontexte vzťahov s médiami je dôležité, aby žurnalisti narábali s informáciami od špecialistov public relations ako so zdrojom informácií a nie ako s finálnym novinárskym produktom. Špeciálne, ak ide o spravodajstvo.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0199709 $1 011 $a 1339-0767 $1 200 1 $a Global media journal $e slovenské vydanie/slovak edition $v Roč. 2, č. 2 (2014), s. 36-41 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy $d 2014
    541
    1-
    $a Media production in the context of media relations
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007643 $a žurnalistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou
    675
      
    $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0053506 $a Chudinová $b Eva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150409 $g AACR2
  6. SYS0211788
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220726121031.3
    100
      
    $a 20160202a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Meranie a hodnotenie efektivity public relations $f Andrea Krajniaková
    330
      
    $a Vývoj skúmania merateľnosti efektivity PR. Stručný historický prehľad. Definovanie PR outputs, outtakes a outcomes. Náčrt existujúcich metrík a ich používanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0211695 $1 011 $a 1339-0767 $1 200 1 $a Global media journal $e slovenské vydanie/slovak edition $v Roč. 3, č. 1 (2015), s. 94-103 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy $d 2015
    541
    1-
    $a Measurement and evaluation of public relations effectiveness
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou
    675
      
    $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0061610 $a Krajniaková $b Andrea $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160202 $g AACR2
  7. SYS0186330
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240208121641.7
    100
      
    $a 20140526d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Merateľné a nemerateľné ciele v PR a media relations $f Eva Chudinová
    330
      
    $a Public relations vrátane media relations spravidla majú vo vnútri firmy na starosti marketingové oddelenia, či oddelenia styku s verejnosťou, prípadne mediálne oddelenia pod. Služby PR však možno zveriť aj PR agentúre, ktorých je aj na slovenskom mediálnom trhu dostatok, celosvetovo sa odhaduje, že 35-40% PR pracovníkov pripadá na PR agentúry. Je preto na rozhodnutí subjektu, spoločnosti, firmy, či uprednostní v procese PR profesionálnu agentúru alebo interných zamestnancov. Najdôležitejšia je skutočnosť, kto dokáže lepšie definovať ciele PR a media relations a aký spôsob zvolí pri ich vyhodnocovaní. Dnes sú k dispozícii overené metódy na vyhodnocovanie externých aj interných PR a media relations, ktoré je súčasťou prieskumu trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182666 $1 011 $a 1339-5416 $1 200 1 $a For fin $b elektronický zdroj $e odborný mesačník pre financie a investovanie $v Č. Máj (2014), s. 1-5 $1 210 $a Bratislava $c Fin Star
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0053506 $a Chudinová $b Eva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0205129
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073423.5
    035
      
    $a 3f082792-7272-4741-ba27-3430c65ca049
    100
      
    $a 20150705d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Možnosti využitia public relations v podmienkach podnikov pôsobiacich na slovenskom trhu $e dizertačná práca $f Barbora Paholková $g školiteľ: Júlia Lipianska
    210
      
    $a Bratislava $d 2015
    215
      
    $a 145 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049586 $a Paholková $b Barbora $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150705 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0203786
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231011070235.4
    100
      
    $a 20150611a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Na Slovensku ste doma vy - využite to! $f Kristína Raševová
    330
      
    $a Úspech v maloobchode. Public relations - komunikácia. Ako na správnu komunikáciu. Dnes predáva príbeh. Využívať spôsob komunikácie nadnárodných reťazcov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262802 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a Tovar & Predaj $e časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom $v Roč. 5, č. 23 (máj-jún 2015), s. P14-P15 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2015
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou
    675
      
    $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050624 $a Raševová $b Kristína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150611 $g AACR2
  10. SYS0274979
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20220404100135.3
    035
      
    $a f2a36cee-ef3a-405d-9942-1e0dddaa8dbb
    100
      
    $a 20210613d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Organizovanie práce v eventovej agentúre $e bakalárska práca $f Stanislava Toporcerová $g školiteľ: Cecília Olexová
    210
      
    $a Košice $d 2021
    215
      
    $a 49 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0081232 $a Toporcerová $b Stanislava $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0075248 $a Olexová $b Cecília $f 1976- $p EUBPHFKMA $4 727 $T Katedra manažmentu PHF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000967 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra manažmentu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210613 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.