Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0263261
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083756.9
    014
      
    $a 2-s2.0-85084965685 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 000525736700015 $2 WOS
    017
    70
    $a 10.15240/tul/001/2020-1-015 $2 DOI
    035
      
    $a 185520 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200428a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Comparison of Grocery Shopping Behaviour of Slovak Residents on the Slovak-Austrian Border: An Empirical Study – Hainburg an der Donau $f Pavol Kita, František Križan, Kristína Bilková, Milan Zeman, Tomáš Siviček
    301
      
    $a APVV-16-0232
    301
      
    $a VEGA 1/0066/18
    301
      
    $a VEGA 2/0113/19
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Porovnávanie slovenských a rakúskych obchodov na základe spotrebiteľskej spokojnosti s obchodmi v oboch krajinách. Na porovnanie nákupného správania obyvateľov Slovenska pri nákupe v Rakúsku sa realizoval prieskum v marci až máji 2015, na vzorke 909 slovenských spotrebiteľov nakupujúcich v rakúskych obchodoch s potravinami v Hainburgu an der Donau na slovensko-rakúskej hranici. Prehľad typológií a typy slovenských spotrebiteľov. Rozdiely medzi výrobkami predávanými pod rovnakou značkou na Slovensku a v Rakúsku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263244 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 23, č. 1 (2020), s. 215-230 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2020
    541
    1-
    $a Porovnávanie slovenských spotrebiteľov, nakupujúcich v rakúskych obchodoch s potravinami: empirická štúdia - Hainburg an der Donau
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0017460 $a Križan $b František $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0052514 $a Bilková $b Kristína $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0028939 $a Zeman $b Milan $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066547 $a Siviček $b Tomáš $4 070 $9 20
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200428 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0260377
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074125.3
    035
      
    $a 156719 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20191216d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Komunikačno-presvedčovací model marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie $d <The> Communication-Persuasive Model of Marketing Communication in the Context of Health-Oriented Purchasing Behavior $f Pavol Kita
    301
      
    $a VEGA 1/0066/18
    330
      
    $a Teoretické poznatky týkajúce sa vzťahu na zdravie orientované nákupné správanie a komunikačno-presvedčovací proces. Mapovanie doterajších postojov slovenských spotrebiteľov k zdravím potravinám, ovplyvnených informáciami marketingovej komunikácie, ktoré majú dosah na ich súčasné nákupné správanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0258964 $1 010 $a 978-80-225-4644-7 $1 200 1 $a Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie $e vedecké state $e VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov $f Jaroslav Kita, Pavol Kita, Patrícia Kollár, Ján Strelinger, Ján Keresty, Veronika Kitová Mazalánová $g zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská $v S. 7-26 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a 95 s. [5,79 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007461 $a zdravie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007244 $a výživa
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191216 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0253874
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20190703140514.2
    035
      
    $a 41a9f852-8097-4665-95b8-97df007492dc
    100
      
    $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nákupné centrá a ich vývoj v malých mestách Slovenska $e diplomová práca $f Klaudia Bolcarovičová $g školiteľ: Pavol Kita
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 62 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0075486 $a Bolcarovičová $b Klaudia $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0267044
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074208.7
    035
      
    $a 196582 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200710a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajni v Hlohovci $f František Križan, Katarína Čuláková, Pavol Kita, Kristína Bilková, Peter Barlík, Petra Hencelová
    301
      
    $a APVV-16-0232
    301
      
    $a VEGA 2/0113/19
    301
      
    $a KEGA 066UK-4/2020
    330
      
    $a Percepcie spotrebiteľov nakupujúcich na základe reklamnej SMS a zhodnotenie významu prijatej SMS v marketingu predajne. Pilotný výskum SMS marketingu prebiehajúci na príklade darčekovej predajne Papi lokalizovanej v obchodnom centre Viktoria v meste Hlohovec. Mobilný marketing a SMS marketing.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0267146 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = scientific journal of the University of Economics Bratislava $z eng $v Roč. 49, č. 2 (2020), s. 107-120 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2020
    541
    1-
    $a Consumer Perceptions of SMS Marketing: A Case Study from a Gift Shop in Hlohovec
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0017460 $a Križan $b František $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0079041 $a Čuláková $b Katarína $4 070 $9 16
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 16 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0052514 $a Bilková $b Kristína $4 070 $9 16
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061843 $a Barlík $b Peter $4 070 $9 16
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0076058 $a Hencelová $b Petra $4 070 $9 16
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200710 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0260699
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083745.7
    035
      
    $a 159943 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200107a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d pol
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a Retail Environment in the Context of Defining Consumption Patterns on the Example of Slovakia $f Jaroslav Kita, Pavol Kita, Peter Kita, Patrícia Kollár, Michaela Jánská
    301
      
    $a APVV-16-0232
    330
      
    $a Pre slovenský maloobchodný trh je charakteristický obrovský nárast distribúcie a jej koncentrácie v meste. Počet supermarketov v Bratislave sa za posledné roky rýchlo zvýšil. Koncentrácia supermarketov a hodnotenie rozmiestnenia supermarketov v Bratislave v rokoch 2011 až 2016 pomocou geografického informačného systému. Výskum zameraný na otázky dostatočného pokrytia supermarketmi v Bratislave a zmenami teritoriálneho pokrytia. Odzrkadľovanie zmeny v dopyte po potravinách, súčasných zdravých trendoch s potravinami a vytváraní nových okresov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0260435 $1 011 $a 2083-8611 $1 200 1 $a Studia Ekonomiczne $e Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach $v Nr. 384 (2019), s. 38-50 online $1 210 $a Katowice $c Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    541
    1-
    $a Rynek Detaliczny w Kontekście Określania Wzorów Konsumpcyjnych Na Przykładzie Słowacji
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006110 $a supermarkety
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002823 $a koncentrácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002235 $a geografia hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002948 $a systémy informačné geografické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001845 $a dopyt
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005760 $a služby obchodné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 20 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0046877 $a Kita $b Peter $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0070157 $a Kollár $b Patrícia $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1990- $q ZE $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0053935 $a Jánská $b Michaela $4 070 $9 20
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200107 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0256912
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20230302102619.6
    035
      
    $a 76b7ad9f-24ab-4bd4-9511-e8907a55510d
    100
      
    $a 20190707d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Rurálny obchod a služby, ako faktor sociálno-ekonomického rozvoja regiónu Dunajská Streda $e dizertačná práca $f Patrícia Kollár $g školiteľ: Pavol Kita
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 139 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006965 $a vidiek
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005560 $a rozvoj sociálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005552 $a rozvoj hospodársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny
    675
      
    $a 332.1 $T . $3 eu_un_auth*h0000127 $x Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070157 $a Kollár $b Patrícia $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1990- $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190707 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0253873
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20190704135212.1
    035
      
    $a c698e6f7-8130-4569-8ad8-1e44a3dad5bb
    100
      
    $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Senzorický marketing $e diplomová práca $f Adrian Mentel $g školiteľ: Pavol Kita
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 70 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0063298 $a Mentel $b Adrian $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0259411
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074113.3
    035
      
    $a 147867 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20191105d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spatial Data of Geographic Information System – a Localization Tool of Retail Units and Understanding of New Tendencies in Consumersʼ Demand $f Pavol Kita, Patrícia Kollár, Ján Strelinger, Jaroslav Kita
    301
      
    $a APVV 16-0232
    301
      
    $a VEGA 1/0066/18
    301
      
    $a GREG 2016/2020
    330
      
    $a Možnosti využitia priestorových dát geografického informačného systému ako lokalizačného nástroja maloobchodných jednotiek na danom území. Nové tendencie v dopyte spotrebiteľov. Aplikácia priestorových údajov v konkrétnej oblasti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0259334 $1 010 $a 978-80-225-4646-1 $1 200 1 $a Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism $b elektronický zdroj $e Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic) $g Compiled by: Peter Červenka, Ivan Hlavatý, Oľga Škvarčeková (zostavovatelia) $g Editors: Róbert Rehák, Paulína Krnáčová $g Reviewers: Dana Benešová, Ferdinand Daňo ... [et al.] $v Pp. 209-217 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a CD-ROM 507 s. [43,92 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048758 $a Škvarčeková $b Oľga $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0018218 $a Rehák $b Róbert $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $4 675 $1 710 12 $a Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism $b International Scientific Conference $d 6. $e Mojmírovce, Slovak Republic $f 17.-18.10.2019
    541
    1-
    $a Priestorové údaje geografického informačného systému - lokalizačný nástroj maloobchodných jednotiek a porozumenie novým tendenciám v dopyte spotrebiteľov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001852 $a dopyt spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002948 $a systémy informačné geografické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003132 $a lokalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0070157 $a Kollár $b Patrícia $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1990- $q I $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0027007 $a Strelinger $b Ján $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 25 $f 1964- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 25 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191105 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0263557
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074203.5
    010
      
    $a 978-80-223-4932-1
    035
      
    $a 187020 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200524d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spotrebiteľské správanie slovenských domácností v oblasti vybraných druhov potravín v kontexte spoločensky zodpovednej spotreby $f Pavol Kita, Marta Žambochová, Jaroslav Kita $g recenzenti: Viera Čihovská, Helena Strážovská
    205
      
    $a 1. vydanie
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo UK $d 2020
    215
      
    $a 195 s. [10,74 AH] $9 10,47
    301
      
    $a APVV-16-0232
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007461 $a zdravie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001796 $a domácnosti
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1977- $9 34 $r 3,66 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0010498 $a Žambochová $b Marta $4 070 $9 33 $r 3,54
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $9 33 $r 3,54 $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048807 $a Strážovská $b Helena $4 675
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200524 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0260381
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074125.4
    035
      
    $a 156726 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20191216d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Základné modely marketingovej komunikácie $d <The> Basic Models of Mass Marketing Communication $f Jaroslav Kita
    301
      
    $a VEGA 1/0066/18
    330
      
    $a Identifikácia základných modelov marketingovej komunikácie (MK). Kľúčové pojmy, bez ktorých sa MK nezaobíde. Prehľad o súčasných prístupoch v rámci základných modelov MK.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0258964 $1 010 $a 978-80-225-4644-7 $1 200 1 $a Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie $e vedecké state $e VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov $f Jaroslav Kita, Pavol Kita, Patrícia Kollár, Ján Strelinger, Ján Keresty, Veronika Kitová Mazalánová $g zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská $v S. 43-57 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a 95 s. [5,79 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191216 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.