Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1.   1.briefing

    Typ záznamuzáznam autoritatívneho hesla
    Dátum akt.10.02.2011
    Báza dát250h - ekoindex
    Odkazy (2) Katalóg - ČLÁNKY
    Heslobriefing
    Heslo anglickybriefing
    Ekokód659.1 - Propagácia. Reklama
    Zdroj overenia údajovVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 93  : Súbor dát, kvantitatívnych údajov a úloh poskytovaný partnerom komunikačného procesu so zámerom vytvoriť direct-marketing alebo reklamnú koncepciu. Je základom pre kreatívnu prácu, resp. pre výrobkovo-technické plánovanie. Textári, výtvarníci, produkční pracovníci a manažéri projektov sa z briefingu dozvedia, čo, kto, kedy a v akej podobe má dostať. Spravidla sa koná pri prejednávaní písomných podkladov medzi zadávateľom úlohy a reklamnou (marketingovou) agentúrou.
    predmetové heslo

    predmetové heslo


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.