Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Ani najlepší produkt sa nepredá sám. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 6, s. 26-28.
    článok

    článok

  2. HALASOVÁ, Henrieta. Čo deti? Majú sa kde hrať? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 6, s. 7.
    článok

    článok

  3. Chceme ľudí baviť. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 6, s. 8-9.
    článok

    článok

  4. 2017 ,No. 13. Interdisciplinarity in theory and practice : journal for presentation of interdisciplinary approaches in various fields [elektronický zdroj]. Arad : Adoram, 2017. ISSN 2344-2409.
    časopis

    časopis

  5. HALASOVÁ, Henrieta. Každý si rád pípne. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 6, s. 22.
    článok

    článok

  6. RAJCSÁNYI, Marek. Od balenia k váženiu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 6, s. 24-25.
    článok

    článok

  7. HALASOVÁ, Henrieta. Trendom je zážitkové nakupovanie. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 6, s. 18.
    článok

    článok

  8. HALASOVÁ, Henrieta. V online nákupoch sme silní. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 6, s. 31.
    článok

    článok

  9. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Vianoce sú dvakrát do roka. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 6, s. 14-15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.