Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. A kam dáme vypínače? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 3, s. 33.
    článok

    článok

  2. Bodujú služby a prehľadnosť. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 2, s. 10.
    článok

    článok

  3. Dopyt je veľký. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 3, s. 32.
    článok

    článok

  4. Fandíme našim. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 3, s. 20-21.
    článok

    článok

  5. Chceme radšej značky ako privátky. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 2, s. 8-9.
    článok

    článok

  6. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Medaily a dizajn fľaše nehovoria nič o víne. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 4, s. 16-18.
    článok

    článok

  7. Na roboty sa nespoliehajme. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 2, s. 26-27.
    článok

    článok

  8. MÓKOSOVÁ, Tatiana et al. Pomôže obchodu duálne vzdelávanie? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 3, s. 12-15.
    článok

    článok

  9. Sto kíl jedla v koši. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 2, s. 28-29.
    článok

    článok

  10. Verní zákazníci vás nezachránia. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 4, s. 7.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.