SYS | | 0300128 |
LBL | | 00000naa--22^^^^^---450- |
005 | | 20240520122805.1 |
017 | 70 | $a 10.48371/PEDS.2023.71.4.011 $2 DOI |
035 | | $a 1165981 $2 CREPC2 |
100 | | $a 20240424a2023łłłłm--y0sloc0103----ba |
101 | 0- | $a rus $d rus |
102 | | $a KZ |
200 | 1- | $a Meta-analiz effektivnosti metodov STEM obučenija v podgotovke budušich učitelej informatiki $d Meta-Analysis on the Effectiveness of STEM Learning Methods in the Training of Future Informatics Teachers $f Tolganay Maratova, Bektasa Bostanov, Jaroslav Kultan, Darmanbek Nauryzbayev |
330 | | $a Metaanalýza efektívnosti vzdelávania STEM (veda, technika, inžinierstvo a matematika) pre budúcich učiteľov informatiky. Zdôraznenie dôležitosti rôznych vyučovacích metód pri výučbe predmetov STEM, ktoré pomáhajú zlepšiť proces učenia a pritiahnuť záujem učiteľa. Metodický prehľad literatúry s cieľom určiť, ktoré efektívne metódy výučby STEM môžu pedagógovia použiť na prípravu budúcich učiteľov informatiky. Všeobecné trendy, úspechy a výzvy vo vyučovacom procese, zdôraznenie kľúčových aspektov, vrátane prístupov k rôznorodosti metód, vplyvu na motiváciu študentov a úrovne chápania pojmov. Postupy a prístupy, ktoré môžu budúci učitelia informatiky integrovať do svojich vzdelávacích programov. Cenné odporúčania na optimalizáciu vzdelávania STEM a informatiky medzi predškolskými učiteľmi. |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0300119 $1 011 $a 2710-3269 $1 011 $a 2412-2149 $1 200 1 $a Bulletin of Ablai Khan KazU IRand WL $d Journal Bulletin of Ablai Khan KazUIRandWL: [Scientific Journal]. Series: Pedagogical Sciences $e [vedecký časopis] $i Séria: pedagogické vedy $v Vol. 71, no. 4 (2023), pp. 163-174 $1 210 $a Almaty $c Kazachská univerzita medzinárodných vzťahov a svetových jazykov |
541 | 1- | $a Metaanalýza efektívnosti metód STEM učenia (prírodoveda, technika, inžinierstvo a matematika) pri príprave budúcich učiteľov informatiky |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $a výučba vedecká $9 eu_un_auth*h0007220 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002452 $a informatika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006402 $a technika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002574 $a inžinierstvo informačné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika |
610 | 1- | $a veda $9 eu_un_auth*h0006925 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0087894 $a pedagógovia |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0091104 $a Maratova $b Tolganay $4 070 $9 25 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0091105 $a Bostanov $b Bektasa $4 070 $9 25 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0010912 $a Kultan $b Jaroslav $p EUBFHIKAI $4 070 $9 25 $f 1960- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0091106 $a Nauryzbayev $b Darmanbek $4 070 $9 25 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20240424 $g AACR2 |
T85 | | $x existuji fulltexy |