Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0247018
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075143.7
    100
      
    $a 20180816d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RS
    200
    1-
    $a Electronic Human Resource Management (e-HRM): А New Concept for Digital Age $f Nemanja Berber, Bilјana Dordević, Sandra Milanović
    330
      
    $a Elektronické riadenie ľudských zdrojov (e-HRM) je koncept, ktorý zahŕňa využívanie webových technológií na poskytovanie služieb týkajúcich sa riadenia ľudských zdrojov v organizácii a ku ktorému má prístup oddelenie riadenia ľudských zdrojov, manažéri i zamestnanci. Dôležitosť konceptu e-HRM, jeho najdôležitejšie vlastnosti, výhody a potenciálne nedostatky. Úroveň využívania e-HRM v Srbsku na základe údajov z databázy Cranet v období 2015-2016.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0246672 $1 011 $a 2334-6191 $1 200 1 $a Strategic Management $b elektronický zdroj $e International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management $v Vol. 23, no. 2 (2018), pp. 22-32 $1 210 $a Subotica $c Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad $d 2018
    541
    1-
    $a Elektronické riadenie ľudských zdrojov (e-HRM): nová koncepcia pre digitálny vek
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003197 $a manažment strategický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002220 $a riadenie ľudských zdrojov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0003124 $a softvér
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005048 $a Srbsko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0072272 $a Berber $b Nemanja $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0072273 $a Dordević $b Bilјana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0072274 $a Milanović $b Sandra $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180816 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSc120044
    LBL
      
    01480nam^^2200433^^^450
    005
      
    20221221084248.7
    010
      
    $a 92-64-14908-2
    100
      
    $a 20000912d m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a FR
    200
    1-
    $a Enhancing the effectiveness of active labour market policies
    210
      
    $a Paris $c OECD $d 1996
    215
      
    $a 49 s.
    225
    2-
    $a <The> OECD jobs strategy
    610
    1-
    $a zamestnanosť $9 eu_un_auth*h0007324
    610
    1-
    $a nezamestnanosť $9 eu_un_auth*h0003673
    610
    1-
    $a trh práce $9 eu_un_auth*h0006628
    610
    1-
    $a úrady práce $9 eu_un_auth*h0006832
    610
    1-
    $a politika zamestnanosti $9 eu_un_auth*h0004479
    610
    1-
    $a 1950-1997
    675
      
    $a 331.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000120 $x Trh práce. Zamestnanosť
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20000912 $g AACR2
  3. SYS0234992
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240221112729.1
    010
      
    $a 978-1-4987-5630-3
    100
      
    $a 20170811d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Faster, better, cheaper in the history of manufacturing $e from the stone age to lean manufacturing and beyond $f Christoph Roser
    210
      
    $a Boca Raton $c CRC Press/Taylor & Francis Group $d 2017
    215
      
    $a xxi, 411 s.
    225
    2-
    $a Business & management
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003204 $a manufaktúry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004890 $a priemysel
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005374 $a revolúcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005380 $a revolúcia priemyselná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006585 $a továrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002000 $a energia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004259 $a podmienky pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005041 $a produkcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002002 $a energia elektrická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007009 $a vojny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002814 $a komunizmus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005598 $a Rusko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001562 $a Čína
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004246 $a počítače
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007284 $a vzťahy pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005454 $a robotizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005457 $a roboty
    675
      
    $a 338.45 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000169 $x Priemysel. Ekonomika priemyslu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0069122 $a Roser $b Christoph $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170811 $g AACR2
  4. SYSc132183
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221124104520.0
    011
      
    $a 0862-9137
    100
      
    $a 20020304d m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Flexibilný prechod do dôchodku $e metodológia integrácie generácií $f Rudolf Kostolanský
    210
      
    $a Bratislava $c Prognostický ústav SAV $d 2001
    215
      
    $a 34 s.
    225
    2-
    $a Pracovné materiály $v č. 7
    610
    1-
    $a dôchodky starobné $9 eu_un_auth*h0001877
    610
    1-
    $a generácie $9 eu_un_auth*h0002231
    610
    1-
    $a vek $9 eu_un_auth*h0006949
    610
    1-
    $a politika sociálna $9 eu_un_auth*h0004461
    610
    1-
    $a porovnanie medzinárodné $9 eu_un_auth*h0004535
    610
    1-
    $a reformy $9 eu_un_auth*h0005262
    610
    1-
    $a konflikty $9 eu_un_auth*h0002835
    610
    1-
    $a trh práce $9 eu_un_auth*h0006628
    610
    1-
    $a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739
    610
    1-
    $a Európska únia $9 eu_un_auth*h0002048
    675
      
    $a 331.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000115 $x Platy. Mzdy. Honoráre. Odmeny
    700
    -1
    $a Kostolanský $b Rudolf $3 eu_un_auth*p0031394 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020304 $g AACR2
  5. SYSc115541
    LBL
      
    01497nam^^2200445^^^450
    005
      
    20221109093514.8
    010
      
    $a 92-64-16139-2
    100
      
    $a 19991214d m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a FR
    200
    1-
    $a Fostering entrepreneurship
    210
      
    $a Paris $c OECD $d 1998
    215
      
    $a 286 s.
    225
    2-
    $a <The> OECD jobs strategy
    610
    1-
    $a podpora podnikania $9 eu_un_auth*h0004321
    610
    1-
    $a podnikanie $9 eu_un_auth*h0004271
    610
    1-
    $a zdroje ľudské $9 eu_un_auth*h0007473
    610
    1-
    $a miesta pracovné $9 eu_un_auth*h0003350
    610
    1-
    $a financovanie podnikov $9 eu_un_auth*h0002118
    610
    1-
    $a rozvoj regionálny $9 eu_un_auth*h0005557
    610
    1-
    $a prostredie ekonomické $9 eu_un_auth*h0005148
    610
    1-
    $a štúdie prípadové $9 eu_un_auth*h0006357
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19991214 $g AACR2
  6. SYS0292749
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083947.8
    035
      
    $a 1056159 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230606d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a BG
    200
    1-
    $a Further Corporate Vocation Education - Instrument of Stabilitazion and Development of Human Resources $d Ďalšie podnikové odborné vzdelávanie - nástroj stabilizácie a rozvoja ľudských zdrojov
    330
      
    $a Identifikácia vhodných metód vzdelávania pre jednotlivé typy dobrovoľného ďalšieho podnikového odborného vzdelávania a navrhnutie metód vzdelávania, ktoré by boli vhodné pre firmy a atraktívne pre účastníkov firemných školení.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-619-7495-27-0 $1 011 $a 2603-4107 $1 200 1 $a NORDSCI 2022 $d International Conference $e Conference proceedings $h Book 1, Vol. 5 $v Pp. 47-56 $1 210 $a Sofia $c Saima Consult $d 2022 $1 215 $a [231 s.] $1 710 12 $a NORDSCI 2022 $b International Conference on Social Sciences $d 5. $e Sofia $f 17.-19.10.2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005955 $a stabilizácia pracovníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005556 $a rozvoj pracovníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006252 $a školenie odborné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059013 $a Matulčíková $b Marta $p EUBFPMKPM $4 070 $9 95 $f 1964- $T Katedra manažmentu FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020400 $a Breveníková $b Daniela $9 5 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230606 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0298738
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074532.3
    035
      
    $a 1127254 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240123d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Further Professional On-The-Job Training of Employees in Post-Pandemic Times and a Period of Transformations $f Marta Matulčíková, Tatiana Hrivíková
    301
      
    $a VEGA 1/0328/21
    330
      
    $a Cieľom príspevku je charakterizovať teoretické základy typov vzdelávania na pracovisku a preskúmať vzťah, ktorý existuje medzi množstvom času, ktorý zamestnanci strávia vzdelávaním, a zmenami vo výkonnosti, ako ich hodnotia línioví manažéri. Teoretická časť poskytuje charakteristiku typov ďalšieho odborného vzdelávania na pracovisku. V empirickom výskume sa zisťuje čas, ktorý jednotliví zamestnanci (manuálni pracovníci v stavebných podnikoch) trávia na vzdelávacích aktivitách v porovnaní s tým, ako výsledky vzdelávania hodnotia línioví manažéri. Pri štatistickom spracovaní získaných údajov je použitá deskriptívna štatistika a hypotézy sú overené výpočtom Pearsonovho korelačného koeficientu. Výsledkom je záver, že korelácia medzi časom stráveným na školiacich aktivitách sa potvrdila len v prípade úvodného školenia. V prípade ostatných typov školení sa vzťah medzi časom stráveným na školeniach a výsledkami po školení nepotvrdil. Výsledky sú v súlade s tvrdením odborníkov na vzdelávanie, že čím nižšia je kvalifikácia zamestnancov, tým menej sa zapájajú do vzdelávania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298400 $1 010 $a 978-80-225-5058-1 $1 200 1 $a Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] $b elektronický zdroj $e Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 $e 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic $f Editorial and Compilation Works: Radka Lešková $g Scientific Reviewers: Štefan Majtán, Mojmír Kokles $v Pp. 463-471 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 516 s. [48,69 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0090396 $a Lešková $b Radka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020069 $a Kokles $b Mojmír $4 675 $1 710 12 $a Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 $b International Scientific Conference $e Bratislava, Slovak Republic $f 19.10.2023
    541
    1-
    $a Ďalšie odborné vzdelávanie zamestnancov na pracovisku v postpandemickom období a v období transformácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007253 $a vzdelávanie ďalšie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006252 $a školenie odborné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005556 $a rozvoj pracovníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004635 $a pracovníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005838 $a organizácia času
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007450 $a závislosť korelačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084081 $a manažéri línioví
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059013 $a Matulčíková $b Marta $p EUBFPMKPM $4 070 $9 50 $f 1964- $T Katedra manažmentu FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048665 $a Hrivíková $b Tatiana $p EUBFAJKIK $4 070 $9 50 $f 1959- $T Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240123 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0288948
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083925.0
    014
      
    $a 000882449200004 $2 WOS
    014
      
    $a 2-s2.0-85148015708 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.3991/ijep.v12i5.32523 $2 DOI
    035
      
    $a 526561 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221122a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a AT
    200
    1-
    $a Further Professional On-the-job Training of Employees in the Digital Era $f Silvia Barnová, Małgorzata Duda, Marta Matulčíková, Gabriela Gabrhelová, Tatiana Hrivíková
    301
      
    $a VEGA 1/0328/21
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Príspevok sa zaoberá potrebami spoločností vytvárať proaktívne politiky odbornej prípravy, ktoré sú kľúčové pre návrh a implementáciu odbornej prípravy na pracovisku. Cieľom je charakterizovať rôzne typy školení na pracovisku a navrhnúť ďalšie zlepšenie s prihliadnutím na analýzu názorov získaných z prieskumu zamestnancov. Implementácia nových technológií a procesov ovplyvňuje zmeny v mnohých činnostiach spoločnosti. Niektoré procesy sa menia, vznikajú nové, iné zanikajú v dôsledku postupnej digitálnej transformácie. Tieto procesy nemusia nevyhnutne viesť k dokončeniu transformáciu do digitálneho prostredia. Každá spoločnosť je jedinečná; preto je špecifická aj jeho digitálna transformácia. Výsledkom je hybridné prostredie spájajúce digitálny a analógový svet, ktoré vedie k nutnosti výberu adekvátnych zamestnancov a formovania ich ďalšieho odborného vzdelávania. Zamestnanci musia na jednej strane preukázať určité kompetencie a skúsenosti potrebné na to, aby bola digitálna transformácia úspešná, na druhej strane musia byť pripravení na nové digitálne technológie a moderné pracovné postupy. Charakterizujeme rozvoj zamestnancov z pohľadu individuálneho a/alebo tímového vzdelávania av tomto zmysle navrhujeme zmeny v ďalšom vzdelávaní. Individuálna forma ďalšieho vzdelávania, v súčasnosti dominantná, má vo firmách dlhoročnú tradíciu. Zároveň je oveľa väčší potenciál v tímovom tréningu, hoci stále prebieha. Výsledky naznačujú, že veľkú pozornosť treba venovať vytváraniu učiacich sa tímov špecifikovaných v závere príspevku a tiež systematickému prístupu k tímovému vzdelávaniu a tréningu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288947 $1 011 $a 2192-4880 $1 200 1 $a International Journal of Engineering Pedagogy $b elektronický zdroj $v Vol. 12, no. 5 (2022), pp. 54-67 $1 210 $a Vienna $c International Association of Online Engineering
    541
    1-
    $a Ďalšie odborné vzdelávanie zamestnancov v digitálnej ére
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0066606 $a priemysel 4.0
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005380 $a revolúcia priemyselná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006252 $a školenie odborné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005556 $a rozvoj pracovníkov
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0073600 $a Barnová $b Silvia $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086774 $a Duda $b Małgorzata $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059013 $a Matulčíková $b Marta $p EUBFPMKPM $4 070 $9 20 $f 1964- $T Katedra manažmentu FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065538 $a Gabrhelová $b Gabriela $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048665 $a Hrivíková $b Tatiana $p EUBFAJKIK $4 070 $9 20 $f 1959- $T Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221122 $g AACR2
    830
      
    $a mm- Doplnené kódy výskumu a študijný odbor podľa spoluautorov z Crepč 2. 13.12.2022
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0042253
    LBL
      
    02007nam$$2200553$$$450$
    005
      
    20240315115340.5
    010
      
    $a 0-8213-6125-2
    100
      
    $a 20060523d2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Global integration and technology transfer $f Edited by Bernard Hoekman and Beata Smarzynska Javorcik
    210
      
    $a Washington, D.C. $c <The> World Bank $a New York $c Palgrave Macmillan $d 2006
    215
      
    $a 346 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004502 $a pomoc rozvojová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004501 $a pomoc medzinárodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006430 $a technológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006065 $a stroje
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002554 $a investície priame zahraničné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001805 $a doprava
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006490 $a teória obchodu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003800 $a obchod zahraničný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005043 $a produktivita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006585 $a továrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002565 $a investori
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002497 $a integrácia
    675
      
    $a 339.96 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000207 $x Rozvojová pomoc
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0011258 $a Hoekman $b Bernard $4 500
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0006276 $a Javorcik $b Beata Smarzynska $4 500
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060523 $g AACR2
  10. SYS0270543
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083814.2
    035
      
    $a 222697 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20201210d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a Global Leadership and Cross - Cultural Training $h 1 $f Ildikó Némethová, Eva Stradiotová
    330
      
    $a Skúmanie viacerých prístupov k vedeniu vo vzťahu k medzikultúrnej inteligencii a medzikultúrnemu tréningu. Skúmanie črt na vedenie od stredných škôl a podnikov až k politike a verejnej sfére v súčasnom svete.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-3-339-11924-7 $1 011 $a 1860-885X $1 200 1 $a Global Leadership and Leadership Development $f editor: Aleksandra Burgiel, Troy B. Wiwczaroski $g recenzent: Radoslav Štefančík, Katarína Seresová $v Pp. 13-31 online [1,52 AH] $1 210 $a Hamburg $c Verlag Dr. Kovač $d 2020 $1 215 $a [265] pp. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $p EUBFAJKIK $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048744 $a Seresová $b Katarína $p EUBFAJKJT $4 675
    541
    1-
    $a Svetové vedenie a medzikultúrne školenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006934 $a vedenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065495 $a kompetencie interkultúrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006252 $a školenie odborné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066911 $a Némethová $b Ildikó $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 50 $r 0,76 $f 1974- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066955 $a Stradiotová $b Eva $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 50 $r 0,76 $f 1963- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201210 $g AACR2
    830
      
    $a Zmena kategórie a ABC na AEC na základe rozhodnutia CVTI zo dňa 7.5.2021.
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.