Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KUNOVÁ, Daniela - BIELIK, Peter. Konštrukcia modelov dopytu a kvantifikácia faktorov vplyvu na spotrebu hovädzieho mäsa v Slovenskej republike. In Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISSN 1335-2571, 2007, roč. 10, č. 1, s. 6-9.
    článok

    článok

  2. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. 1. vyd. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. online [361 s.]. ISBN 978-80-8105-839-4.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.