Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. BALUŠKA, Marek. Veľtrhy a ich marketingové funkcie : úspešná prezentácia firmy na veľtrhu. Nitra : Stredisko prípravy katalógov a tlače, 2001. 163 s. ISBN 80-967796-3-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. BRADÁČ, Albert. Zákon o jednostranném zvyšování nájemného z bytů-řešení regulace nájemného v ČR. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2007. ISSN 1337-0839, 2007, roč. 1, č. 1, s. 20-29.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.