Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KITA, Pavol. Komunikačno-presvedčovací model marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie. In Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4644-7, s. 7-26. VEGA 1/0066/18.
    článok

    článok

  2. KŮTA, Petr. Nepleťme si skrytou a podprahovou reklamu. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594, Srpen 2011, roč. 7, č. 8, s. 50.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.