Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. ŽIDÓ, Marián. Reštrukturalizačné stratégie a využitie krízy na získanie konkurenčnej výhody. In Ekonomika, financie a manažment podniku V. : zborník vedeckých príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov pri príležitosti Týždňa vedy a techniky : Bratislava, 3.11.2011. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2011. ISBN 978-80-225-3299-0, s. [1-9].
    článok

    článok

  2. PEHÁČKOVÁ, Romana. Vnímanie reklamy generáciou Z v oblasti podpory zdravého životného štýlu : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2020. 59 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.